Podyplomowe Studium Marketingu Sportu SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA -Kolegium Gospodarki Światowej al. Niepodległości 164 budynek F, pok. 902, 02-554 Warszawa tel.: (022) 849 50 84; (022) 564 93 49, (022) 564 93 50; faks: (022) 646 61 15
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1631 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
Studium jest realizowane we współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim.
» Bieżące edycje
- Edycja II - edycja została uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2006/2007 (zajęcia rozpoczęły się w październiku 2006 roku). Zapisy przyjmowane były od maja 2006 r.
- Edycja III - trwa nabór; edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2007/2008 (zajęcia rozpoczną się w październiku 2007 roku). Zapisy przyjmowane będą od kwietnia 2007 r.
Poniższe informacje dotyczą edycji III.
» Czesne
Opłata za całość studiów wynosi: 6 000 zł (firmy - wpłata jednorazowa, osoby fizyczne - możliwość opłaty w dwóch ratach).
Czesne obejmuje koszt materiałów dydaktycznych, a także koszt wydania świadectwa ukończenia studium.
:: Numer konta :: 72 10600034 5005 0604 0427 0003 Tytuł wpłaty: "500-06-0427" (w przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie odpowiednio: "I rata" lub "II rata").
» Tryb naboru
Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia oraz złożenie w sekretariacie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem).
Przewiduje się uczestnictwo w studium około 30 słuchaczy.
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na studium,
- ankieta dotycząca źródeł pozyskiwania informacji o studiach podyplomowych prowadzonych przez SGH (plik PDF lub plik RTF),
- życiorys,
- odpis dyplomu ukończenia szkoły wyższej (dyplom licencjata lub magistra),
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- 2 fotografie,
- dowód wpłaty czesnego (lub odpowiedniej jego raty) na konto uczelni,
- w przypadku płatności ratami - oświadczenie o wpłacie drugiej raty,
- numer konta lub adres, na który dokonany zostanie zwrot wniesionej opłaty, jeśli zajęcia nie zostaną uruchomione,
- oświadczenie dotyczące ewentualnej rezygnacji z uczestnictwa w studium.
» Cel studium
Potrzeba stworzenia pierwszego w Polsce podyplomowego studium Marketingu Sportu wynika z postępującej komercjalizacji sportu i przekształcania się polskich organizacjach sportowych z organizacji non-profit w podmioty komercyjne, funkcjonujące w sferze usług. Kluby sportowe, przekształcane w sportowe spółki akcyjne, muszą działać jak organizacje stosujące marketingową orientację w swym funkcjonowaniu. Funkcjonują na kształtującym się rynku sportowym i powinny stosować właściwe w takich uwarunkowaniach metody działania. Zakres centralnego finansowania sportu, szczególnie zawodowego, stale się zmniejsza i wymagane jest rozwijanie umiejętności pozyskiwania zasobów finansowych w organizacjach samorządowych i od sponsorów.
W ostatnich latach pojawiły się też nowe organizacje sportowe, zajmujące się przeprowadzaniem rozgrywek ligowych w swoich dyscyplinach sportu. Planuje się stworzenie kolejnych spółek organizacji sportowych, których menedżerowie będą musieli dysponować wiedzą o zarządzaniu takimi organizacjami.
W polskich uczelniach wyższych, zarówno w uczelniach ekonomicznych, jak i w akademiach wychowania fizycznego, zakres szkolenia w tej dziedzinie na studiach stacjonarnych, zaocznych i podyplomowych jest jeszcze niewielki, natomiast potrzeby zwiększania kwalifikacji osób zarządzających organizacjami sportowymi są coraz większe. Istnieje też potrzeba przygotowania polskiego sportu profesjonalnego do zasad funkcjonowania w Unii Europejskiej.
Celem studium jest przygotowanie słuchaczy do pracy w organizacjach sportowych, które prowadzą działalność na dwóch rynkach, czyli skierowaną do odbiorców swych usług (widzów imprez sportowych) oraz do przedsiębiorstw i osób, chcących zainwestować w sport, jak też do sponsorów sportu.
Studium jest realizowane na podstawie umowy między Szkołą Główną Handlową w Warszawie i Polskim Komitetem Olimpijskim.
Połączenie wiedzy i doświadczenia dydaktycznego pracowników Szkoły Głównej Handlowej z bogatym doświadczeniem w dziedzinie sportu i znajomością potrzeb tego środowiska, jaką dysponuje Polski Komitet Olimpijski, przyczyni się do stworzenia i rozwijania profesjonalnej kadry menedżerów sportu, niezbędnej we współczesnych warunkach silnej konkurencji miedzy organizacjami sportowymi.
» Adresaci studium
Studium jest adresowane do:
- klubów sportowych, działających w różnych dyscyplinach;
- stowarzyszeń kultury fizycznej, w tym polskich związków sportowych;
- nowo powstających organizacji sportu, które mają się zajmować zarządzaniem ligami sportowymi;
- przedsiębiorstw, które rozważają inwestycje w sport lub są potencjalnymi sponsorami organizacji sportowych;
- przedstawicieli mediów, realizujących transmisje sportowe i w ten sposób uczestniczących w przekazywaniu produktów sportowych kibicom;
- studentów i absolwentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, którzy chcą się specjalizować w zarządzaniu i marketingu sportowym.
» Wykładowcy
Wykładowcami na studium są pracownicy Szkoły Głównej Handlowej – profesorowie i doktorzy zajmujący się problematyką zarządzania i marketingu oraz doświadczeni praktycy, specjalizujący się w realizacji przedsięwzięć marketingu sportowego, którzy dysponują unikatową w Polsce wiedzę w tej dziedzinie. Wykłady prowadzą także osoby rekomendowane przez Polski Komitet Olimpijski i Polską Konfederację Sportu. Na zajęcia będą także zapraszani organizatorzy dużych przedsięwzięć sportowych, stosujący w swych działaniach marketingową orientację wobec uczestników imprez i sponsorów. Przewiduje się udział w charakterze wykładowców zagranicznych specjalistów w dziedzinie zarządzania i marketingu sportowego.
» Program studium
- Podstawy ekonomii sportu
- Wprowadzenie do zarządzania
- Podstawy marketingu
- Podstawy finansów przedsiębiorstwa
- Badania marketingowe na rynku sportu
- Podstawy prawa spółek
- Promocja organizacji sportowych
- Kształtowanie wizerunku marki organizacji sportowych
- Rynek sportu na świecie i w Polsce
- Prawne uwarunkowania funkcjonowania organizacji sportowych
- Rynek mediów w Polsce
- Europejskie systemy zarządzania sportem
- Uwarunkowania i zakres marketingu sportu
- Marketing sportowy w strategii marketingowej firmy
- Impreza sportowa jako rozszerzony produkt marketingowy i baza medialnej kampanii reklamowej
- Sponsoring sportu-planowanie, relacja i kontrola efektów
- Stosowanie koncepcji marketingu w polskich klubach sportowych
- Podstawy prawa własności intelektualnej
- Marketing usług
- Koncepcja marketingu sportu
- Międzynarodowe negocjacje w sporcie
- Podstawy prawa reklamy
- Zarządzanie obiektami sportowymi
- Media w strukturze marketingu sportu
- Międzynarodowe organizacje sportowe
Program obejmuje łącznie 180 godzin zajęć dydaktycznych.
W programie studium duży udział mają zajęcia o charakterze praktycznym, w tym analizy przypadków projektów marketingu sportowego, zrealizowanych także przy udziale wykładowców. W trakcie studium będą stosowane nowoczesne metody dydaktyczne - prezentacje multimedialne, elementy e-learningu.
Na zakończenie studium słuchacze przystępują do egzaminu końcowego.
» Organizacja studium
Studium trwa 2 semestry i jest uruchamiane zawsze w semestrze zimowym. Zajęcia rozpoczynają się w październiku danego roku, a kończą w czerwcu roku następnego. Zapisy przyjmowane są od kwietnia tego roku, w którym ma zostać uruchomiona dana edycja studium.
Zajęcia odbywać się będą w soboty i niedziele.
Kierownik studium: prof. dr hab. Andrzej Sznajder e-mail: andrzej.sznajder@sgh.waw.pl, www.andrzejsznajder.pl
» Dodatkowe informacje i zapisy
Kolegium Gospodarki Światowej al. Niepodległości 164 budynek F, pok. 902 02-554 Warszawa
tel.: (022) 849 50 84 tel.: (022) 564 93 49, 564 93 50 faks: (022) 646 61 15
Informacji udziela i zapisy przyjmuje: Barbara Zadroga, e-mail: barbara.zadroga@sgh.waw.pl
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|